Friday, July 22, 2011

die merajuk :(

erk.... ni sume salah aku..

ade ke patut aku banding-bandingkan die dengan yang lain..

ni la akibatnye..

D A H  M E R A J U K  D A H....

arrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!

bile die da merajuk, macam ni la jadinye...

buat hal.. sengaje je kan...

salah aku jugak..

dulu mase baru-baru, sume elok.. xde cacat cele pon..

tapi dah semakin lame die ngn aku, macam-macam yang x kene...

itu lah, ini lah.. macam-macam lah....

ni sume salah aku, kalau aku pandai jage die, die takkan jadi macam sekarang ni.. takkan jadi macam ni...

ni sume sebab tadi, aku cakap nk beli lappy baru.. tu yang lappy aq majok ni...
gerak sikit hang.. gerak sikit hang....
pastu tibe-tibe itam sume.. hadoi.... pehal lak ni.. naseb baik boleh idop balik lepas tu...
buat dedo aku je lappy ni...

sume salah aku, kn die da majok...

No comments:

Post a Comment