Saturday, March 26, 2011

question

tadi, tengah-tengah sedap layan belog,, tibe-tibe ade member sorang ni datang... banyak yang kiteorang borakkan.. maklum laa,, lame gile x jumpe.. ad nak dekat 15 tahun.. haha... merepek.. baru 2-3 tahun je x jumpe.. one of the questions die tanya is- ko xde boyfriend ke put?? lame jugak mase yang diambil untok aku jawap... last2 dengan senang lenang aku menjawap,, xde.. next question,, kau tak terasa nak ada boyfy ke put??  lagi sekali aku terkedu dengan soalan member aku ni.. perlu ke tak aku jawap?? mesti la aku terasa nak ada.. aku bukan lesby yang tak nak boyfy.. aku straight ok.. ni pon da merepek.. sambung.. another question.. kalau terasa nak, kenapa ko tak bercinte je?? erk!! ni ledakan final aku.. sentap aku dengar.. aku terus jawap, kali ni tak tunggu lama macam before2 ni.. aku jawap- aku x macam orang pandai yang lain, aku ni, study xde boyfy pon da tekontang kanteng,, ni kan pulak study package dengan boyfy.. mau aku hanyot nanti... so,, tu la yang aku jawap kat member aku yang sorang ni... ok x?? 

4 comments: